Turist Club - Esti liber sa vezi lumea !  
Contact · Solicita oferta. Te sunam noi! · Despre noi · Contract · Asigurare · Licenta ·
Astazi avem 10084 oferte de sejur din 910 destinatii
Cauta in oferte
Contact 021.252.62.60 / 0728.767.777

Oferte de cazare in :
Romania


Alege oferte de sejur din
Intreaga Lume

TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE A SITEULUI



 

 

Termeni si conditii de lucru cu agentia Turist Club si de utilizare ai siteului www.turistclub.ro

 

Siteul apartine Sincron Consulting SRL, detinatorul agentiei de turism Turist Club, licentiata de Ministerul Turismului/ Autoritatea Nationala pentru Turism cu licenta A3540, in conformitate cu legislatia in vigoare. http://www.turistclub.ro/pagini.php?id=22 ; http://www.turistclub.ro/pagini.php?id=23 .

 

Mod de lucru

 

Informatiile prezentate pe site sunt preluate de la parteneri, de pe brosuri, pliante, programe, alte siteuri sau alte materiale publice, pentru care nu ne asumam nici o raspundere. De asemena ne declinam raspunderea pentru interpretarea eronata sau defectuasa a informatiilor publicate. Informatiile sunt sumare, diferite ca structura si verificate de catre noi partial. Ele au fost preluate cu buna credinta din dorinta de a prezenta informatii cat mai variate cu privire la destinatiile incluse. Orice eroare cu privire la informatiile publicate poate fi adusa la cunostinta noastra, contactindu-ne. Datorita multitudinii de oferte, pot fi strecurate si greseli sau oferte invechite. Pentru confirmarea ofertelor va rugam sa ne contactati prin e-mail. Informatiile de pe site nu sunt contractuale, clientul va primi ulterior programul sau oferta turistica "la zi", care, in cele mai multe dintre cazuri, nu difera ce ceea ce este publicat pe site. In cazul in care nu primiti un raspuns la cererea facuta electronic, e posibil ca crererea dvs sa fi fost considerata invalida datorita textelor introduse in cerere, sau sa nu fi ajuns la noi, sau sa ajunga cu intarziere, motiv pentru care va rugam sa retransmiteti cererea sau sa ne contactati.

Detaliere

In urma unei cereri, vom verifica valabilitatea, disponibilitatea si eventuale modificari ce au putut aparea de la publicare. In cazul indisponibilitatii ofertei, solicitantul este informat cu privire la aceasta situatie si i se vor oferi alternative. In cazul valabilitatii ofertei, aceasta va fi trimisa solicitantului in format electronic, cuprinzand toate detaliile disponibile cu toate eventualele modificari la zi. Informatiile primite la randul nostru de la furnizori, nu sunt intotdeauna complete. Nu ne asumam responsabilitatea pentru lipsa de detalii sau modificari neprecizate de furnizorii de servicii, dar vom face toate demersurile pentru a le afla.

Pentru ca o solicitare sa devina ferma, solicitantul trebuie sa completeze un bon de comanda sau sa completeze unul dintre formularele de rezervare de pe site care va fi considerat bon de comanda impreuna cu toata corespondenta electronica ulterioara. Alternativ, solicitantul poate trimite datele necesare si in interiorul unui e-mail sau ca atasament. Agentul de turism va prelua datele necesare completarii bonului de comanda si respectiv contractului, urmand ca la finalizare, un e-mail sa certifice inserarea comenzii in baza de date. In acest moment, agentul de turism poate face o rezervare provizorie, daca furnizorul serviciilor solicitate accepta. Daca pretul serviciilor poate fi mentinut pentru 24-48 de ore, agentul va informa turistul pana la ce data agentia trebuie sa incaseze banii, pentru ca pretul serviciilor comandate sau locurile ocupate sa ramana valabile. Daca o astfel de comunicare nu a fost facuta, probabil ca agentul de turism nu a reusit sa verifice disponibilitatea locurilor sau preturilor solicitate. Sunt situatii in care raspunsurile pot veni cu intarziere.

Pentru vizualizarea bonului de comanda si a contractului cu turistul, solicitantul trebuie sa bifeze "sunt de acord cu termenii si conditiile" si sa acceseze butonul "Trimite". La incarcarea paginii, acesta va contine bonul de comanda, contractul cu turistul, facturile proforma in euro si/sau in lei si, ulterior, in urma platii integrale, dupa caz, voucherul de cazare sau de imbarcare. De asemenea, la o cumparare viitoare, pe pagina generata clientului, acesta va putea vizualiza un istoric al rezervarilor efectuate pe site si al reducerilor de care acesta a beneficiat sau al valorii disponibile pentru o viitoare reducere.

In cazul biletelor de avion sau a pachetelor care cuprind bilete de avion, agentia nu poate bloca locurile decat daca sistemul de rezervari permite, sau daca, pentru acel tip de pachet exista oferte speciale emise de companiile aeriene.In general, in cazul biletelor pentru zborurile low-cost sau a preturilor conditionate de plata imediata ale companiilor de linie, preturile comunicate in scris sau telefonic sunt efemere. Acestea se pot mari, datorita epuizarii numarului de bilete la pretul comunicat de agentul de turism. De obicei, aceste bilete pot fi retinute doar cateva ore, de aceea, va sfatuim sa faceti plata unui avans in cel mai scurt timp pentru a evita modificari de pret sau anulari.

Contractul cu turistul intra in valabilitate odata cu plata facuta de solicitant, confirmata de banca agentiei (daca plata se face prin virament sau depunere in contul agentiei). Nu este necesar sa semnati, scanati, retrimiteti contractul cu turistul, incasarea facuta confirma intentia ta clara de accept al conditiilor contractuale, intrarea in vigoare a contractului si automat a obligatiilor agentiei fata de turist si reciproc.

In cazul in care, de la momentul confirmarii locurilor de catre agentul de turism si pana la incasarea de catre agentie a pretului (conform contractului de comercializare a serviciilor turistice), locurile solicitate nu mai sunt disponibile sau sunt anulate de furnizor sau intervine orice modificare fata de oferta initiala acceptata de solicitant, AGENTIA SE OBLIGA SA RESTITUIE INTEGRAL SUMELE PLATITE DE CATRE TURIST, in legatura cu aceste servicii nerezervate, in conditiile contractuale. Sau, daca doreste, turistul poate plati diferenta de pret pentru a realiza rezervarea.

Clientul va plati in conturile din contract, un minim de 30% din intreaga valoare contractata sau mai mult, in conformitate cu clauzele contractului sau cu cerintele furnizorului de servicii. Plata este considerata facuta in momentul aparitiei sumelor in contul nostru sau confirmarii scrise a bancii platitoare. In cazul neplatii avansului, rezervarea este anulata, iar contractul nu intra in vigoare, daca turistul nu a fost informat altfel la momentul confirmarii rezervarii.

Este responsabilitatea turistului sa respecte termenele de plata specificate in contract. La achitarea integrala, se emite biletul sau voucherul care atesta plata integrala a serviciilor. In multe dintre cazuri, poate fi vorba de bilete sau vouchere in format electronic sau de coduri de confirmare sau de coduri de rezervare puse la dispozitie electronic de catre furnizorii nostri. Documentele de calatorie emise vor fi trimise prin posta electronica sau prin posta daca acestea nu sunt valabile decat in original. Documentele de calatorie vor fi emise in functie de tipul serviciilor, momentul plecarii, tipul de calatorie. DOCUMENTELE DE CALATORIE SE POT EMITE SI CU 2-3 ZILE INAINTE DE PLECARE! In cazul circuitelor sau vacantelor de grup, documentele de calatorie vor fi doar la insotitorul de grup si nu vor fi trimise turistilor inainte de plecare.

 

Avertizari de calatorie

 

1. Alegerea programelor este exclusiv responsabilitatea turistului. Agentia informeaza turistul ca pentru date privind riscul calatoriei pe o anumita destinatie trebuie sa se informeze personal la Ministerul Afacerilor Externe, respectiv pe siteul http://mae.ro/travel-conditions

2. Este datoria turistului sa se informeze de la autoritati in legatura cu regimul vizelor, vaccinurilor, etc. Agentia nu este raspunzatoare de eventuale intreruperi ale calatoriei turistului de catre autoritati, necunoscind, de exemplu, trecutul turistului.

 

 

Termeni si conditii referitoare la protectia datelor cu caracter personal


Incepand cu data de 25 mai 2018 va fi abrogata Directiva 95/46/CE (si Legea nationala nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date) si va fi aplicabil Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date („Regulamentul general privind protecția datelor”/”GDPR”).

1. Operatorul datelor dumneavoastră cu caracter personal este compania Sincron consulting SRL (detinatorul agentiei Turist Club), adresa de corespondență fiind gdpr@sincronconsulting.ro. Sincron Consulting SRL este și persoană împuternicită în raport de activitatea de turism si servicii online.

2. Scopul prelucrării datelor cu caracter personal se rezumă la desfășurarea activității de furnizare a produselor comandate de clienți. Vom prelucra datele cu caracter personal într-o manieră conformă cu Regulamentul EU 2016/679, care in Romania se aplica incepind cu 25 mai 2018; temeiul legal fiind încheierea și executarea contractului în cazul procesării comenzilor (conform Art. 6 alin. (1) lit. (b), din GDPR).

3. Datele cu caracter personal prelucrate includ numele, prenumele, adresa, numărul de telefon, adresa de e-mail, CNP, data nașterii clientului și detaliile privind comenzile transmise către noi.

4. Datele tale cu caracter personal pot fi prelucrate de alte entități desemnate de Sincron Consulting SRL să prelucreze datele în numele și pe seama sa. Cu toate acestea, Sincron Consulting SRL rămâne operatorul datelor tale. Astfel, este posibil sa transmitem datele către companii aeriene, hotelieri, agentii de turism partenere, consulate/ambasade, autorități publice, din Romania sau din afara ei sau a Uniunii Europene/Spațiului Economic European, asigurându-ne însă întotdeauna că instituim garanții adecvate pentru protejarea datelor (spre exemplu, clauze contractuale de confidențialitate și de protecție a datelor).

5. Datele tale cu caracter personal vor fi păstrate și prelucrate pentru o perioadă necesară pentru a atinge scopul prelucrării.

6. Pentru prelucrarea comenzilor, durata prelucrării va varia în funcție de perioada contractuală agreată de părți. Pentru îndeplinirea anumitor obligații legale (cum ar fi obligațiile evidență de contabilă și raportare fiscală, arhivare etc.), durata prelucrării variază și ea în funcție de obligația legală incidentă. Începând cu data de 25 mai 2018, informații despre durata prelucrării datelor tale pot fi obținute la următoarea adresă de e-mail: gdpr@sincronconsulting.ro.

7. Ai dreptul de a ne solicita accesul la datele tale cu caracter personal, de a le rectifica, șterge sau limita prelucrarea, precum și dreptul ca acestea să nu fie prelucrate sau transferate. De asemenea, ai dreptul la portabilitatea datelor, în anumite condiții.

8. Cu excepția cazului în care datele sunt necesare pentru a ne conforma unor obligații legale, transmiterea datelor cu caracter personal este voluntară, dar refuzul de a le furniza (cum ar fi nume, prenume și adresă) te va împiedica să plasezi o comandă.

9. De asemenea, ai dreptul de a-ti retrage oricând consimțământul cu privire la prelucrarea datelor personale. Acest lucru nu iti va afecta legalitatea prelucrării datelor cu caracter personal înainte de a-ti retrage consimțământul.

10. Ai dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor în cazul în care consideri că ti-au fost încălcate drepturile.

 

Lista tuturor drepturilor tale odată cu adoptarea și implementarea GDPR  

 

Prin urmare, în calitate de client al Turist Club (Sincron Consulting SRL), ai următoarele drepturi:

•    Dreptul la informare- poți solicita informații privind activitățile de prelucrare a datelor tale personale;

•    Dreptul la rectificare- poți rectifica datele personale inexacte sau le poți completa;

•    Dreptul la ștergerea datelor ("dreptul de a fi uitat") - poți obține ștergerea datelor, in cazul în care prelucrarea acestora nu a fost legală sau în alte cazuri prevăzute de lege; nu se poate solicita stergerea datelor decat dupa incheierea relatiilor contractuale;

•    Dreptul la restricționarea prelucrării- poți solicita restricționarea prelucrării in cazul in care contesti exactitatea datelor, precum si în alte cazuri prevăzute de lege;

•    Dreptul de opoziție- te poți opune în special, prelucrărilor de date care se întemeiază pe interesul nostru legitim;

•    Dreptul la portabilitatea datelor- poți primi, în anumite condiții, datele personale pe care ni le-ai furnizat, într-un format care poate fi citit automat sau poți solicita ca respectivele date sa fie transmise altui operator;

•    Dreptul de a depune plângere- poți depune plângere fată de modalitatea de prelucrare a datelor personale la Autoritatea Natională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal;

•    Dreptul de retragere a consimțământului– in cazurile in care prelucrarea se intemeiază pe consimțământul tau, acesta poate fi retras oricând. Retragerea consimțămânțului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuată anterior retragerii rămânând in continuare valabilă;

•    Dreptul de a nu fi supus unor decizii automate sau profilare suplimentare aferente deciziilor automate: poți cere și obține intervenția umană cu privire la respectiva prelucrare sau iti poți exprima propriul punct de vedere cu privire la acest tip de prelucrare. Iti poți exercita aceste drepturi, fie individual, fie cumulat, foarte ușor, prin simpla transmitere a unei solicitări la adresa de e-mail gdpr@sincronconsulting.ro 

 

In cazul uni contract in vigoare, solicitarea de modificare a datelor cu caracter personal se poate face pe parcursul perioadei contractuale, doar daca nu afecteaza obiectul si clauzele contractuale. Daca de exemplu prin casatorie sau divort se modifica numele sau in cazul schimbarii domiciliului sau a numarului de telefon pana la inceperea calatoriei, atunci desigur, in spiritul legii si al contractului se vor face aceste modificari, dar care nu vor afecta clauzele contractuale. Solicitarea de stergere sau modificare a datelor se va face printr-o cerere scrisa trimisa la gdpr@sincronconsulting.ro sau depusa in agentie. Stergerea / modificarea nu se va face decat dupa incheierea perioadei contractuale si/sau consumarea serviciilor contractate, in conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679, pentru a nu afecta contractul. Adica, o persoana nu se poate retrage din contract prin solicitarea stergerii datelor personale.

 

Datele cu caracter personal pot ajunge in posesia noastra astfel:

- prin viu grai, in agentie, cand se solicita oferte sau se cumpara un serviciu;

- prin telefon, cand se solicita oferte sau se solicita incheierea unui contract pentru cumpararea unui serviciu;

- prin e-mail, sms, whatsapp, skype, cand se solicita oferte sau se solicita incheierea unui contract pentru cumpararea unui serviciu;

- prin sistemul de rezervari, in sectiunea solicita oferta;

- prin cereri sosite pe paginile de social media;

- prin alte surse comerciale;

 

Datele preluate in orice mod prezentat mai sus, pot fi introduse in:

 - sistemul propriu de rezervari si gestiune pentru generarea contractului de comercializare a serviciilor turistice, a facturii proforma, a bonului de comanda, a paginii de rezervare la care clientul are acces;

- in programul de facturare, pentru emiterea facturii fiscale, a chitanelor, a proformelor;

- in sistemele de rezervari ale partenerilor;

- in sistemele de rezervari si pe siturile companiilor aeriene pentru rezervari si emitere de bilete de imbarcare;

- in sistemele de emitere de asigurari medicale si storno;

- in formularele de viza online ale autoritatilor guvernamentale din tarile in care clientii urmeaza sa calatoreasca si unde este necesara viza;

 

Datele preluate in orice mod prezentat mai sus, pot fi transmise prin e-mail, skype, whatsapp, sms catre:

 - colegii din diferite departamente din interiorul firmei, in vederea ofertarii catre clienti si ulterior rezervarii, contractarii, comunicarii de informatii cu privire la serviciile contractate, in situatii de urgenta aparute pe parcursul derularii serviciilor;

- catre persoane desemnate pentru buna desfasurare a serviciilor turistice (conducatori de grup, soferi, ghizi);

- catre companii cu care Sincron Consulting (Turist Club) are contracte pentru transmitere de informatii comerciale (newsletter), care pot alege sa transmita de pe servere din Romania, UE, SEE, SUA sau din afara acestora, dar cu care exista intelegeri de respectare a GDPR.

 

 

Mai multe detalii aici .  

 

Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal

http://www.dataprotection.ro/


 

Pentru corespondenta si plati 

 

Agentia de turism TURIST CLUB - S.C. SINCRON CONSULTING S.R.L., cu sediul social în BUCURESTI str Linariei nr 105, sect 4, si punct de lucru in Bucuresti, calea serban Voda, nr. 184, sect 4, tel. 021/2526260, 0728767777, CUI 16532209, J40/10025/2004. BCR, RO66RNCB0504000396770001 RON sau RO39RNCB0504000396770002 EUR

 

Site Protectia Consumatorului. www.anpc.gov.ro

 

 

 

 

 

 

 


 

Sejur Bulgaria
Sejur Bulgaria
Sejur Grecia
Sejur Grecia
Sejur Turcia
Sejur Turcia

Telefon : 021.252.62.60  /  0728.767.777 Adresa Agentiei: Calea Șerban Vodă 184, Sector 4, București 040214
Asistenta!

 
021.252.62.60
0728.767.777
office@turistclub.ro

 
Luni - Vineri
intre 09.00 - 19.00
OFERTE REVELION 2018 | Despre noi | Turism de afaceri | Contact | GDPR | Conditii de emitere bilete de avion | TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE A SITEULUI | Contract cu turistul | Licenta | Asigurare | Voucher valoric | ANGAJARI | Brevet de turism | Round trip Romania | Cazul Omnia | Voucere de vacanta

Site Protectia Consumatorului: www.anpc.gov.ro
Sincron Consulting

Copyright © 2006 - 2019 Turist Club Bucuresti . Toate drepturile rezervate.


Solicitare oferta