Termeni si conditii de lucru cu agentia Turist Club si de utilizare ai siteului www.turistclub.ro
Siteul apartine Turist Club SRL.
Mod de lucru
Informatiile prezentate pe site sunt preluate de la parteneri, de pe brosuri, pliante, programe, alte siteuri sau alte materiale publice, pentru care nu ne asumam nici o raspundere. De asemena ne declinam raspunderea pentru interpretarea eronata sau defectuasa a informatiilor publicate. Informatiile sunt sumare, diferite ca structura si verificate de catre noi partial. Ele au fost preluate cu buna credinta din dorinta de a prezenta informatii cat mai variate cu privire la destinatiile incluse. Orice eroare cu privire la informatiile publicate poate fi adusa la cunostinta noastra, contactindu-ne. Datorita multitudinii de oferte, pot fi strecurate si greseli sau oferte invechite. Pentru confirmarea ofertelor va rugam sa ne contactati prin e-mail. Informatiile de pe site nu sunt contractuale, clientul va primi ulterior programul sau oferta turistica "la zi", care, in cele mai multe dintre cazuri, nu difera ce ceea ce este publicat pe site. In cazul in care nu primiti un raspuns la cererea facuta electronic, e posibil ca crererea dvs sa fi fost considerata invalida datorita textelor introduse in cerere, sau sa nu fi ajuns la noi, sau sa ajunga cu intarziere, motiv pentru care va rugam sa retransmiteti cererea sau sa ne contactati.
Detaliere
In urma unei cereri, vom verifica valabilitatea, disponibilitatea si eventuale modificari ce au putut aparea de la publicare. In cazul indisponibilitatii ofertei, solicitantul este informat cu privire la aceasta situatie si i se vor oferi alternative. In cazul valabilitatii ofertei, aceasta va fi trimisa solicitantului in format electronic, cuprinzand toate detaliile disponibile cu toate eventualele modificari la zi. Informatiile primite la randul nostru de la furnizori, nu sunt intotdeauna complete. Nu ne asumam responsabilitatea pentru lipsa de detalii sau modificari neprecizate de furnizorii de servicii, dar vom face toate demersurile pentru a le afla.
Pentru ca o solicitare sa devina ferma, solicitantul trebuie sa completeze un bon de comanda sau sa completeze unul dintre formularele de rezervare de pe site care va fi considerat bon de comanda impreuna cu toata corespondenta electronica ulterioara sau sa solicite in scris, prin e-mail serviciile dorite. Alternativ, solicitantul poate trimite datele necesare si in interiorul unui e-mail sau ca atasament. Agentul de turism va prelua datele necesare completarii bonului de comanda si respectiv contractului, urmand ca la finalizare, un e-mail sa certifice inserarea comenzii in baza de date. In acest moment, agentul de turism poate face o rezervare provizorie, daca furnizorul serviciilor solicitate accepta. Daca pretul serviciilor poate fi mentinut pentru 24-48 de ore, agentul va informa turistul pana la ce data agentia trebuie sa incaseze banii, pentru ca pretul serviciilor comandate sau locurile ocupate sa ramana valabile. Daca o astfel de comunicare nu a fost facuta, probabil ca agentul de turism nu a reusit sa verifice disponibilitatea locurilor sau preturilor solicitate. Sunt situatii in care raspunsurile pot veni cu intarziere.
Pentru vizualizarea bonului de comanda si a contractului cu turistul, solicitantul trebuie sa bifeze "sunt de acord cu termenii si conditiile" si sa acceseze butonul "Trimite". La incarcarea paginii, acesta va contine bonul de comanda, contractul cu turistul, facturile proforma in euro si/sau in lei si, ulterior, in urma platii integrale, dupa caz, voucherul de cazare sau de imbarcare. De asemenea, la o cumparare viitoare, pe pagina generata clientului, acesta va putea vizualiza un istoric al rezervarilor efectuate pe site si al reducerilor de care acesta a beneficiat sau al valorii disponibile pentru o viitoare reducere.
In cazul biletelor de avion sau a pachetelor care cuprind bilete de avion, agentia nu poate bloca locurile decat daca sistemul de rezervari permite, sau daca, pentru acel tip de pachet exista oferte speciale emise de companiile aeriene.In general, in cazul biletelor pentru zborurile low-cost sau a preturilor conditionate de plata imediata ale companiilor de linie, preturile comunicate in scris sau telefonic sunt efemere. Acestea se pot mari, datorita epuizarii numarului de bilete la pretul comunicat de agentul de turism. De obicei, aceste bilete pot fi retinute doar cateva ore, de aceea, va sfatuim sa faceti plata unui avans in cel mai scurt timp pentru a evita modificari de pret sau anulari.
Contractul cu turistul intra in valabilitate odata cu plata facuta de solicitant, confirmata de banca agentiei (daca plata se face prin virament sau depunere in contul agentiei). Nu este necesar sa semnati, scanati, retrimiteti contractul cu turistul, incasarea facuta confirma intentia ta clara de accept al conditiilor contractuale, intrarea in vigoare a contractului si automat a obligatiilor agentiei fata de turist si reciproc.
In cazul in care, de la momentul confirmarii locurilor de catre agentul de turism si pana la incasarea de catre agentie a pretului (conform contractului de comercializare a serviciilor turistice), locurile solicitate nu mai sunt disponibile sau sunt anulate de furnizor sau intervine orice modificare fata de oferta initiala acceptata de solicitant, AGENTIA SE OBLIGA SA RESTITUIE INTEGRAL SUMELE PLATITE DE CATRE TURIST, in legatura cu aceste servicii nerezervate, in conditiile contractuale. Sau, daca doreste, turistul poate plati diferenta de pret pentru a realiza rezervarea.
Clientul va plati in conturile din contract, un minim de 30% din intreaga valoare contractata sau mai mult, in conformitate cu clauzele contractului sau cu cerintele furnizorului de servicii. Plata este considerata facuta in momentul aparitiei sumelor in contul nostru sau confirmarii scrise a bancii platitoare. In cazul neplatii avansului, rezervarea este anulata, iar contractul nu intra in vigoare, daca turistul nu a fost informat altfel la momentul confirmarii rezervarii.
Este responsabilitatea turistului sa respecte termenele de plata specificate in contract. La achitarea integrala, se emite biletul sau voucherul care atesta plata integrala a serviciilor. In multe dintre cazuri, poate fi vorba de bilete sau vouchere in format electronic sau de coduri de confirmare sau de coduri de rezervare puse la dispozitie electronic de catre furnizorii nostri. Documentele de calatorie emise vor fi trimise prin posta electronica sau prin posta daca acestea nu sunt valabile decat in original. Documentele de calatorie vor fi emise in functie de tipul serviciilor, momentul plecarii, tipul de calatorie. DOCUMENTELE DE CALATORIE SE POT EMITE SI CU 2-3 ZILE INAINTE DE PLECARE! In cazul circuitelor sau vacantelor de grup, documentele de calatorie vor fi doar la insotitorul de grup si nu vor fi trimise turistilor inainte de plecare.
Avertizari de calatorie
1. Alegerea programelor este exclusiv responsabilitatea turistului. Agentia informeaza turistul ca pentru date privind riscul calatoriei pe o anumita destinatie trebuie sa se informeze personal la Ministerul Afacerilor Externe, respectiv pe siteul http://mae.ro/travel-conditions
2. Este datoria turistului sa se informeze de la autoritati in legatura cu regimul vizelor, vaccinurilor, etc. Agentia nu este raspunzatoare de eventuale intreruperi ale calatoriei turistului de catre autoritati, necunoscind, de exemplu, trecutul turistului.
Pentru corespondenta si plati
Agentia de turism TURIST CLUB - Turist Club S.R.L., cu sediul social în BUCURESTI str Linariei nr 105, sect 4, tel. 021/2526260, 0728767777, office@turistclub.ro
CUI 32704292, J40/794/2014, cont lei ING Bank RO49INGB0000999908728865, cont euro Banca Transilvania RO10BTRLEURCRT0474686701.
Site Protectia Consumatorului. www.anpc.gov.ro
Site Protectia Consumatorului: www.anpc.gov.ro